Onpa kylmä ja minä en edes pidä talvesta kauheasti? -5c ja 15cm lunta ja aurinkoista olisi ok, mutta nyt on -13c ja 30cm lunta ja tuulee suoraan pohjoisnavalta, Yäk!

Säästä huolimatta meillä on ollut hauska viikko, päivät vain kiitävät hirveää tahtia ohi, niin että välillä meinaa kelkasta pudota? Lasse täyttää huomenna 11 viikkoa ja hän on ollut meillä jo kolme viikkoa! Lasse on tällä viikolla maistellut minun kenkiä, jotka "löytyivät" vaatekaapista ja paria kirja Lasse "luki" innolla... Minun moka, mitä jätin kirjat liian matalan hyllyn päälle?

Nyt Lasse osaa istua, mennä maahan ja odottaa hetken. Ja lisäksi Lasse melkein osaa odottaa ruokaa, mutta sitä täytyy kyllä harjoitella lisää:) Lasse on niin nälkäinen ja kasvaa vauhdilla! Kohta Lasse on jo iso koira?!

Tänään teimme retken metsään ilman Peppiä ja sekin meni hyvin. Lasse löysi yllättävän monta keppiä lumesta, taitava!

 

Och huuu vad det är kallt. Jag som inte ens tycker om vintern så mycket? Jag skulle gilla -5c. och 15cm snö och solsken, men nej! Det är -13c.  30cm snö och vind rakt from nordpolen, Yäk!

Men trots vädret så har vi haft en rolig vecka, dagarna bara gå med sån fart att man knapt hinner med? Lasse fyller 11 veckor imorgon och han har varit hos oss redan tre veckor! Oj oj, vad tiden gå! Den här veckan har Lasse  "smakat" på mina sandaler, som han "hitta" i klädskåpet och några böcker har han också läst.. Det var också mitt fel, jag skall inte lämna böckr på en låg hylla?

Lasse kan nu sitta, ligga och vänta. Och han nästan kan vänta på sin mat också, men det kräver ännu träning:) Han är så hungrig och växer med sån fart! Det är en stor hund snart!

Idag var vi i skogen på utan Peppi. Lasse lysnar fint på mig och hade roligt med alla pinnar han hitta i skogen, det var rätt många pinnar han hitta under snön.